Comenius Hizmet içi Eğitim Gri Pasaport Başvuru İşlemleri – Round 2

Müsabakanın birinci round’ı için buradan.

Bugün valilik onayını kurumnet’ten aldıktan sonra tekrar evrak işleri ile uğraşmak zorunda kaldım. Emniyet Müdürlüğü’ne verilecek olan Pasaport Başvuru Formunun da doldurulması gerekiyormuş. Bu da, tekrardan ilçe MEM’in yolunun gözüktüğünün habercisiydi. Formu elektronik ortamda doldurduktan ve fotoğraf (fotoğrafa okulda mühür vurulmayacak, ilçe MEM mühürlüyor) yapıştırdıktan sonra bir de kopyasını aldım. Valilik onayı, kimlik fotokopisi (ikisi de aslı gibidir yapılacak) ve üst yazı ile beraber ilçe MEM’in yolunu tuttum. İlçe MEM de elimdeki belgeleri alıp, İl MEM’e üst yazı yazdı ve sırasıyla yetkili memur, şube müdürü ve İlçe Milli Eğitim Müdürü’nün imzalarını aldıktan sonra ivedilikle İl MEM’in B Bloğuna (Tramvay’da Çemberlitaş’ta inin, Eminönü Halk Eğitim Merkezi karşısı) doğru yola çıktım. Burada, 6 numaralı odada evrak kayıt numarası aldıktan sonra 11 numaralı odada İstanbul Emniyet Müdürlüğü’ne verilecek üst yazı için bir süre bekledim. Bu yazının yazılabilmesi için yanınızda bazı evrakların bulunması gerekiyor. Bunlar:

  • Hibe sözleşmesinin ilk ve son sayfası kopyası
  • Kabul mektubu örneği
  • Avrupa Birliği Bakanlığı yazısı örneği
  • İlçe MEM’den aldığınız hizmet pasaportu başvuru belgesi ve valilik onayı

Bu belgelerin incelenmesinin ardından Emniyet’e gidecek belge bir zarf içinde verildi ve yarın Emniyet’e götürülmeyi bekliyor. Başvuru için buradan online randevu alabilirsiniz.

Pasaport şubenin sitesinde hizmet damgalı (gri) pasaport başvuru belgeleri arasında şunlar var:

  • Kimlik aslı
  • 2 adet biyometrik fotoğraf
  • Varsa alınmış olan eski pasaport
  • Cüzdan bedelinin yatırıldığına dair dekont

Yarın sırada üçüncü round…

2 Yorum

Filed under Eğitim, Kişisel

2 responses to “Comenius Hizmet içi Eğitim Gri Pasaport Başvuru İşlemleri – Round 2

  1. Geri bildirim: Comenius Hizmet içi Eğitim Gri Pasaport Başvuru İşlemleri | Pygmalion Etkisi

  2. Geri bildirim: Malta Deneyimi | Pygmalion Etkisi

Bir Cevap Yazın

