Hayat Devam Ediyor

Zamanı geldi, “Müzik dinlememek mi?! Asla!” dedim. Ama müzik dinlemediğim zamanlar da oldu. Yine devam edebildim.

Zamanı geldi, cep telefonsuz olmaz dedim. Bir süredir o olmadan yaşayabildiğimin farkına vardım. Hem de yokluğunun farkına varmadan.

Zamanı geldi, bilgisayarsız nasıl yaşarım dedim. Nerede film izleyeceğim, maillerimi nasıl okuyacağım, müzik dinleyeceğim, araştırma yapacağım… Şarj adaptörü bozuldu. Bilgisayarımı kullanamadım. Ama yaşamaya devam ettim, eksikliğinin hissetmeme rağmen.

Zamanı geldi, internetsiz olmaz dedim. O olmazsa nefes alamayacak gibiydim. Modemim bozuldu, bağlantı koptu, elektrikler kesildi. Gördüm ki onsuz da yaşayabiliyorum.

Sonra hepsini düşündüm. Bunların hiç birine sahip olmadan yıllarımı geçirmiştim. Öncesinde de oldu, o halde sonrasında da olacaktır dedim. Ve evet. Oluyor. İster eksikliği dokunsun ruhunuza, isterse yokluğu hiçbir fark yaratmasın; insan, hayatına bir şekilde devam ediyor.

Ve hayatınızın bir şeye bağlı olmadan yaşanabildiğini fark etmenin tadı, çok başka.

Yorum bırakın

Filed under Kişisel

Bir Cevap Yazın

