KPSS 2011

Sonuçlar açıklandı. Bazı sitelere girip yorumları okuyorum. O kadar aptal insanlar var ki öğretmen olmayı düşünüyorlar, üstüne üstlük bu kişilerin kendilerine hayırları yok. ÖSYM yapmış, koymuş herkesin cevap kağıtlarını internete. Bakıp inceliyorsun yanlış okunan var mı diye. İyi de yapmışlar. 10 net aşağı geldi diyen aday da var çünkü. Tamam, bunları geçtim ama bazıları var ki, ne diyeceğimi bilmiyorum. En az 22 yaşında insansın, akıl var mantık var, söylenecek şey mi bu:

arkadaşlar kesinlikle optik formlarda değiştirmeler yapılmış netlerim eksik gelince sözde yanlışlarıma baktım ve eğitimde en iyi bildiğim öğrenme psi. en kek soruyu yanlış yaptığım görünüyor zaten haytta yapmayacağım bi şık işaretli. ve formdaki kutucuk dışa taşmış şekilde ben asla öle bi hata yapmam özellikle form doldurmaya özen gösteririm anlayacağınız kopyacıların adamları el atmış herkesin formuna. ve bence bi standardı var belli netten sonra belli sayıda azaltmışlar.bakalım buna ne kılıf uyduracaklar. kimlerin aldığı belli bu insanlar ne zaman durdurulacak sözde allah yolunda olan belli kesim bakalım allah huzurunda nasıl hesap verecek

merhaba bende de cevap anahtarı bana ait degil gibi, cevaplarım tutmuyor, kendi alanımda bile sacma cevaplar işaretlemiş görünüyorum mesela Türkiye Cumhuriyeti yönetim şekli monarşi seçmişim gibi sacmalık, ya da tbmm 400 milletvekilinden oluşur gibi , bu ve benzeri çok sacma cevaplar, bu nedenle hemen itiraz dilekçesi yazıp gönderdim az önce, sizde beklemeyin derim büyük bir hata söz konusu haksızlıga karsı çıkın .

Asla hata yapmayacak ve kendi alanında hiç saçma cevaplar vermeyecek olan insanlar var. Yazık.

Yani, ÖSYM bu kadar da yapmaz artık. Sorular ve cevap anahtarları açıklandıktan sonra ne yaptığıma baktım. Evet, bire bir uyuşmasa da GY/GK ve Eğitimden 3’er net oynama var. İnsanlık hali. Heyecan oluyor sınavda, acele işaretliyorsun zaman sıkıntısına girip. Olacak şeyler bunlar. Ne mantığı var saçma sapan yorumlar yapmanın. İnsanları anlamak zor. Bahane yüklemekte üstümüze yok.

Keşke bazı şeyleri kendi üzerimize almayı başarabilsek, yaptığımız hataları kabul edebilsek.

İyi günler.

Yorum bırakın

Filed under Eğitim, Kişisel

Bir Cevap Yazın

