Formatın Ardından Gelen İlk On

Dün gece bir süre uyku tutmadı. Düşünmeye başladım. Yeni bir bilgisayar alsam ya da eski olan formatlansa yükleyeceğim ilk 10 programlar hangileri olurdu diye. Not defterimi aldım, cep telefonunun aydınlığıyla saat 00.35 civarında listemi yaptım. İşte ilk 10’um (programların isimlerinin üzerine tıklayarak, indirme sayfalarına ulaşabilirsiniz)

  1. Google Chrome (Hızlı tarayıcı. Bir de Stumble eklentisi Firefox’taki gibi olsa)
  2. Avira Antivir (Ücretsiz antivirüs, 4 yıldır kullanıyorum, kaçırdığı virüs yok ya da ben yakalayamadım)
  3. uTorrent
  4. Windows Live Mail (Maillerle ve rss ile uğraşmak bu kadar kolay olmamıştı. İyi ki varsın!)
  5. MsOffice (Bunu kullanmadan yaşayabilen kaç öğrenci, kaç öğretmen, kaç akademisyen vardır acaba?)
  6. Adobe Reader
  7. KMPlayer + K lite codec (Bunları da 3 yıldır kullanıyorum, açamadıkları tek video olmadı, alt yazı ayarlaması da rahat)
  8. Winamp
  9. Winrar
  10. JDownloader (Rapidshare, Mediafire, Hotfile gibi bir sürü hosting sitelerinden linkleri kopyalar, sıraya koyar, tıkır tıkır siz bilgisayar başında yokken indirir)
Takipçim olsaydı bir de sonuna eklerdim:
Peki sizin ilk 10’unuzda hangi programlar olurdu?
.
.

8 Yorum

Filed under Bilgisayar

8 responses to “Formatın Ardından Gelen İlk On

  1. f.

    chrome
    windows live mail
    adobe photoshop
    itunes
    lastfm
    utorrent
    ms office
    winrar
    bs player + k lite codec
    msn messneger

  2. f.

    + BEN TAKİPÇİ DEĞİLİM.

  3. dmt

    iyi olmuş oğuzcan link verdiğin de:) google chrome yüklerdim ben de ilk ama diğerlerini bilmiyom

  4. * Google Chrome
    * Adobe Lightroom
    * Adobe Photoshop CS4
    * Cloud (sadece Mac OS için var bildiğim kadarıyla) bi’de Dropbox.
    * JDownloader
    * Itunes
    * TheGood Uplaodr
    * uTorrent
    * VLC
    * MailTab for Gmail

    • Dropbox ile TheGood Uploadr güzel programlara benziyor. Denemek lazım. Dropbox diğer hosting siteleri yerine kullanılabilir herhalde, anlatıldığına göre her yerden ve her bilgisayardan yüklenmiş dosyalara kolaylıkla ulaşılıyormış.

      • Geç oldu biraz ama TheGood Uploadr Flickr’a fotoğraf yüklerken çok kolaylık sağlıyor. Dropbox ise muhteşem bir olay. Bilgisayarımda tek yapmam gereken dropbox simgesi üzerine istediğim şeyi sürüklemem. Daha sonra ister telefonumdan ister başka bir bilgisayardan dropbox programı ile ya da web üzerinden ulaşabiliyorsun. Artık harici herhangi bir şey taşımıyorum yanımda bu yüzden.

Bir Cevap Yazın

