Ne Kadar Maaş?

-Hoş geldiniz.
-Eeau hoşbu…
-Şu kağıtları doldurun, birazdan ben geri döneceğim.
-Pek.. (Kapı kapanır.)

Sınavdan sonraki ilk basamağı internette doldurmuş olduğum, tekrar önüme koyulan boş cv’yi tekrar doldurmaktı. Anlamıyorum, aynı cv’yi neden doldurmalıyım?

Acaba cv’sini başkasına doldurtan insanlar var da bilgilerin doğruluğunu mu kontrol ediyorlar?

Havanın sıcaklığı ve ilk iş görüşmemin gerginliğinden, doldurmam gereken yerlerdeki tarihlerin üzerini karamak zorunda kaldım.

Deneyimlerinizi Sırasıyla Yazınız:
1) bla bla bla ajans 09/2009 /2008 giriş 02/...
2) bla bla bla 2 ajans 02/2010 giriş 09/2011
(daha 2011 eylüle gelmedik yahu, sil)09/2010
3) bla bla bla ilköğretim okulu 09/2010 giriş 06/2011
(işte ilk hatasız yazdığım tarih!)
Sıra çalışma zamanını seçmeye geldi: 
Çalışma zamanınız: Yarı Zamanlı [] Tam Zamanlı []
(boş kalsın en iyisi, ne varsa kabulum)

üçnokta.

(Formu sonunda tamamen doldurdum. Z. Hanım da daha gelmedi. Kapıyı açayım, görünce gelir herhalde.)

-Ya şey…
-Geliyorum hemen.

-Tekrar merhaba.
-Merhaba.
-Kendinizden bahseder misiniz?
-eeeee, ben Oğuzcan, İstanbul doğumluyum, liseyi şurada, ehm, üniversiteyi buradaokudummmm…başka başka, ne desem???
-İsterseniz ben size sorayım?
-Nasıl isterseniz. (ohh)
(neden burayı seçtiniz, hayatta ilerisi için yapmak istedikleriniz, yükseklisans, şirketin profili, sosyal imkanlar derkeeen)
-Genelde her yerde sorulur. Maaş olarak ne kadar bir ücreti kendiniz için öngörüyorsunuz?
(off ne desem şimdi, 1500 diyecektim ama iş yükü fazla yok gibi…biraz daha düşün, taşın, kaşın…dışarıda Z.Hanımı bekleyenler var, hadi ama, hadi, çabuk karar ver. çabu…) 1000 lira. (sen git 4 sene eğitim gör, çalış didin, kendine 1000 liralık değer biç. peeh, yazık sana yazık.)
-Tamam, Oğuzcan Bey, kabul edilirseniz iki görüşme daha yapmanız gerekecek, kabul edilmezseniz size maille geri dönülecek. Bana, sizin sormak istediğinizi bir şey var mı?
-Ihh, yok.
-Tanıştığıma memnun oldum, iyi günler.
-İyi günleeeer.

İlk iş görüşmesi deneyimim de böyle geçti gitti. Açıkçası, o anın heyecanı ile eğlendiğimi söyleyebilirim. Bu gazla ben daha çok iş görüşmesine giderim.

Ayrıca ücret sorusunun da kilit soru oluşunun nedeninin hala farkına varamadım. Amaç nedir?

1 Yorum

Filed under Kişisel

One response to “Ne Kadar Maaş?

  1. Geri bildirim: Pygmalion Etkisi

Bir Cevap Yazın

