Koltuğa Yapışıp Kalmak

Saat 9’da uyanıp bilgisayar başına geçip beyinin yapısını ve çalışma mantığını anlatan 1 saatlik bir video izledikten sonra kahvaltıya kadar olan süreçte Cowboy Bebop’ın iki bölümünü bitirdim. Taze ekmeğin sıcaklığı ve kokusu, domates peynir zeytin üçlüsünün ayrılmaz dostluğu ve Rize Turist çayının taze demlenmiş haliyle bir kahvaltıyı daha geride bırakarak, dünden yaptığım vesikalık fotoğraf planını bir kaç gün sonraya erteleyip, History Channel’da 2009 yılında gösterilen Clash of the Gods belgeselinden kalan bölümleri izlemeye başladım.
 Yunan ve İskandinav Mitolojilerindeki tanrılardan bahseden ilginç ve bilgilendirici on bölümün içinden Odyssey destanına ayrılan iki bölüme devam ettim.

Peter Gray’in Psikoloji kitabında Freud ile ilgili okunması gereken sayfaları çıkartıp, masamın üzerine koydum. Hala da orada duruyorlar, 3 saat sonra okumayı planlıyorum. Vesikalık planım gibi olmaz umarım. Bir süredir de Cowboy Bebop’a devam ediyorum. Bu tatil zamanı sıkıntısında daha çok belgesel indirip, anime serileri izlemeye devam ederim ben (indireceklerim sıradalar: Death Note, Ghost in the Shell, Gungrave…) Unutmadan Kafka’nın the Metamophosis’ini bugün itibariyle bitirdim. Contentment.

Hayat 20m2 oda içinde zamanı çarçur etmeyle verimli kullanma arasındaki ince çizgide geçiyor bu sıralar.

Kendimce birikimime bir şeyler katacak işlerle meşgul oluyorum/olmaya çabalıyorum. Animelerin bir şeyler katacağını düşünmüyorum ama canımın sıkıntısını alsın yeter onlar da. Evde rübik kübü buldum, arada da onunla uğraşıyorum.

Can sıkıntısından da buraya yazıyorum böyle.

Edit: bunu yazmak için 16.bölüme ara vermiştim, devam ediyorum.

Yorum bırakın

Filed under Kişisel

Bir Cevap Yazın

